sobota, 30 kwietnia 2022r.

Jak stworzyć SharePoint? Jakie korzyści może dać nam SharePoint?

unnamed file 4

Przepływ informacji w firmie jest niezwykle ważny dla każdego pracownika. Szybkie przekazywanie informacji i prosty dostęp do dokumentacji to podstawa, jeżeli zależy nam na prawidłowym prosperowaniu przedsiębiorstwa. Jedną z chętnie wybieranych do tego celu aplikacji jest SharePoint. Czym dokładnie charakteryzuje się ta aplikacja i jak z niej korzystać?

Co to jest SharePoint?

Program SharePoint to nic innego jak specjalna platforma, która ma ogromny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Wpływa ona nie tylko na bezpieczeństwo, ale również na obieg dokumentów w księgowości oraz wielu innych działach.

Firmy, które wciąż szukają coraz to nowszych rozwiązań, decydują się na utworzenie programu SharePoint, który połączony z innymi aplikacjami może w dużym stopniu wpłynąć na prosperowanie biznesu. Dużą korzyścią jest to, że SharePoint możemy mieć także w tzw. chmurze, która także ma ogromne znaczenie dla wielu przedsiębiorstw.

SharePoint – zasady tworzenia programu

Aby utworzyć SharePoint trzeba postępować zgodnie ze wskazówkami, które umożliwią nam przejście przez każdy etap tworzenia programu. Wbrew pozorom tworzenie SharePoint nie jest skomplikowane, a wymaga jedynie skupienia i dokładności. Jeżeli wykonamy wszystko zgodnie z instrukcją zarządzanie dokumentacją, w tym także elektroniczny obieg dokumentów księgowych nie będzie sprawiał żadnego problemu.

Tworzenie witryny rozpoczynamy od zalogowania się na platformie Microsoft 365 lub bezpośrednio w programie SharePoint. Po zalogowaniu możemy przystąpić do tworzenia witryny. Ważne jest, aby podczas zakładania wpisać wszystkie informacje.

Witryna musi być utworzona w taki sposób, żeby w jak największym stopniu dopasować ją do naszych wymagań. Jeśli jednak mamy pewne obawy co do samodzielnego stworzenia SharePoint warto skorzystać z dokładnej instrukcji, która nam to ułatwi.

Przechowywanie dokumentów w SharePoint

Obecnie możemy wyróżnić wiele korzyści, jakie płyną z używania programu SharePoint. Jedną z najważniejszych zalet jest prosty dostęp do wszystkich dokumentów, które przechowujemy w jednym miejscu.

Dzięki temu praca przebiega dużo szybciej, ponieważ nie musimy przeszukiwać dysków lub przeglądać segregatorów z dokumentami. Co więcej, można w każdej chwili dokonać edycji poszczególnych dokumentów. Tę czynność mogą wykonywać nawet dwie osoby w tej samej chwili.

Poza tym dostęp do określonej dokumentacji mogą mieć wyłącznie uprawnione do tego osoby. Jeśli zależy nam na nowoczesnych rozwiązaniach związanych z gromadzeniem plików i przekazywaniem informacji w firmie warto rozważyć skorzystanie z dodatkowych funkcji.

Może spodobać Ci się również:

Kawa ziarnista - jak przechowywać? Jakich metod warto unikać?

Kawa ziarnista – jak przechowywać? Jakich metod warto unikać?

1 kwietnia 2021

Filiżanka ulubionej kawa to dla wielu z nas początek dnia. Jednak oprócz samego picia bardzo ważny jest sposób jej przechowywania. Dobrze zabezpieczona kawa pozwoli na zachowanie walorów smakowych, dlatego koniecznie…

Czytaj więcej